Tja :D

Hej alla läsare!
Det här lär bli ett konstigt inlägg för vi har bestämt oss för att skriva varannan mening.
Vi tittade på film igårkväll ganska länge.
Vi mumsade i oss tacos (och chips till filmerna,HAHA)
Filmen som hette '' Tre systrar och en mamma'' var konstig men man skrattade ju iaf! :D
HAHAHAHAHAHAHAHAHA sen låg vi & läste gamla KP. :>
Det bästa var ju idag när hedvig sa '' Min käke har diagnosen...     ...det regnar'' HAHA!
HEHEHEHE, så normalt asså, fast jag tänkte bara uppmärksamma att det regnade men det blev LITE fel, HAHAHAHAHAAH :D
Vi var ute också fast det var innan det regnade ;p
Jag har klippt meeej ida :) frisören gjorde inbakadpotatis, haha :D nä flääääta då (:
Det blev najs tycker jag! :)
hahahaha, vi har gjort våran blogg idag med , så snygg asså. HAHAHAAHHAHAHAHA :D <3
Alltså har det varit bra hittils och vem vet vad som kan hända, vi ska ju sova över en natt till!
haha såååå bääääst :D  faast man vet ju aldrig när man är i Lisas sällskap, hahah , nä jag skojjjar bara ju :D <3¨
Tur för dig :P :)
HAAAAA, tur för miiiig va? :)  fast du skrämmmmmmmmer mig iiiiinte :O hahahahahahahah, JAG HAR DAMP:)
Nähä! nej jag bara skoja! :)
asså jag har ju inte fått diagnosen damp, men man vet u aldrig, hahahahaha xd
Aja, nu får vi väl sluta vi måste ju ut ur huset innan det brinner ner helt! :O
:O  AAAAAAAAAAA, hejdå <3<3<3<3<3<3 pusssssssssssss :*
KRAAAMAAR:)  <3

// H(å)L!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0