Stressigt just nu!

Hej!
Idag har varit en ganska bra dag.
Jag vaknade redan klockan 07:03 (!), av mig själv!
Några var hemma hos oss och fixade så att vi kan elda i öppna spisen nu.
Det är najs!! :)
Invigning av nya piggen också!
Var första gången jag använde den.
Det var träning och det gick väl ganska så bra men jag fick mycket håll mellan den 3:e och 4:e kontrollen!
Det var jobbigt men annars gick det hyfsat.
Måste snart sluta skriva för syrran vill ha datorn men först kommer lite bilder!



Nya piggen




Äpple




Så, måste nog sluta nu!


/LE :)

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Najs pig (: fast varför har du ritat över nr? (:



saknis dej <3

2009-08-13 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0