Good!

Hej du som sitter med näsan framför datorn!
Igår var det åsenhögaloppet och det gick faktiskt riktigt bra!
Jag var ju verkligen den enda i min ålder som sprang banan som var ca 9km.
De andra var typ 10 - 15 år äldre än mig!
Jag slog personligt rekord me :)
Jag slog mitt gamla med 3 minuter.
Sedan skulle jag ha varit med och sjungit på Gud.kom men jag skippa det för jag orkade inte.
Jag och pappa var hemma och vi eldade i den öppna spisen för första gången!
Det luktade inte så gott då men :P
Det var typ färgen i kasetten, elr vad det heter, som skulle behöva att man eldade 2 timmar innan den var helt färdig så det rök en del men vi öppnade alla fönster och vår ena ytterdörr och altansdörren.
Då luktade det inte lika mycket ;P
Vi tittade på ''Snuten i hollywood 3''.
Den var jätterolig! :D
Har du inte sett den är det ett måste!
Jag vill se 1:an och 2:an också.
Vi måste bara skaffa en DVD för den gamla gick ju sönder!
Aja God natt på dig!! <3  :D


/LISA!! ;)

Kommentarer
Postat av: hedvig

saknar dig <3

2009-08-17 @ 16:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0