cumpleaños y llueve .

hej.
hedvig is writing again.
fyller år idag då, fjorton ! <: fast inte FJOORTIS :O
haha, jag blev iallafall uppvaktad vid halvåtta av både mamma & pappa,
(mamma kom hit innan jobbet) . Fick bla en klocka & och den oavkortade originalupplagan av Anne Franks
dagbok (:
i eftermiddag är det kalas med kusiner på  mammas sida, syster & hennes pojkvän också mormor,
det vår vi väl hoppas blir trevligt, hehe.
just för tillfället har jag tråkigt, regnet öser ner & vad ska man göra?
hehe sitta vid datorn. fast snart ska vi äta & sen ska jag baka kladdmuffins :)


 

/hs-numera fjorton

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis!

Här så oskar det och då kan man knappt vara ute på datorn så jag får skriva nåt inlägg senare.

Kram:-D

2009-08-13 @ 15:18:23
Postat av: Anonym

GRATTIA :D <3333333

2009-08-13 @ 18:13:06
URL: http://jennifergustawsson.blogg.se/
Postat av: Hedvig :D

tack alla , puss* <3<3

2009-08-13 @ 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0